Feestweek 2018 - maandag 12 februari 2018

Februari 2018,

Het bestuur van de Oranjevereniging Zijderveld is zeer verheugd u/jullie te kunnen mededelen dat de feestweek definitief door gaat!!!

Met het thema "Zijderveld bekent kleur” gaan wij er samen met u/jullie een fantastische week van maken. Zet dus in de agenda donderdag 23 augustus 2018 t/m zaterdag 1 september feestweek!

Het organiseren van deze feestweek wordt mede mogelijk gemaakt door onze "rotsen in de branding”….hierover later meer.

De Oranjevereniging Zijderveld doet dit jaar ook mee met de Rabobank clubkas campagne, hiervoor dient u lid te zijn van de Rabobank om een stem te kunnen uitbrengen op uw (Oranje)vereniging . Een lidmaatschap bij de Rabobank is overigens gratis. Nog geen lid? Meld je aan als lid voor 28 februari 2018 en jouw stem telt mee. Hoe meer stemmen voor de Oranjevereniging Zijderveld hoe meer centjes, die besteed gaan worden aan activiteiten in de feestweek.

Hoe het programma van de feestweek eruit komt te zien???  Hierover informeren wij u/jullie zo snel mogelijk. Maar dat het een feest wordt, staat als een paal boven water. De voorbereidingen/boekingen worden op dit moment gedaan en het zal u/jullie zeker verrassen. Ook zullen er activiteiten georganiseerd worden voor jong en oud en zijn de voorbereidingen ook hiervoor in volle gang.

In diverse straten zijn inwoners ook al bezig met de voorbereidingen van de feestverlichting. Het verheugd ons als bestuur dat veel inwoners enthousiast en betrokken zijn. Samenwerken is misschien wel essentieel om deze feestweek te laten slagen. Dus maak er met uw straat iets moois van.

Wist u dat…de Oranjevereniging dit jaar 70 jaar bestaat?  Ook dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Hierover later meer.

Tot zover het laatste nieuws van uw/jullie Oranjevereniging Zijderveld…

Met feestelijke groet,

Het bestuur; Bea, Carina, Harry, Henk, Jan-Willem, Jan-Reint, Marja, Paul

Terug naar de vorige pagina >